25 Şubat 2010 Perşembe

TANGO.....MAZİ KALBİMDE BİR YARADIR...

    

       Bu aralar sürekli bıkmadan, usanmadan, yılmadan dinlediğim bir şarkı var ve paylaşmak istiyorum bunu..Neden mi ?? Güzel tarafı da bu ya bi nedeni yok işte seviyorum, hoşuma gidiyor:)...Şarkının sözleri biraz iç karartıcı ve hüzünlü ama öyleeee bir müziği var ki insanı alıp götürüyor derler ya işte bu götürmüyorr uçuruyorrr:))....Sonra sürekli dinleyesi geliyor o insanın... Tabi bu durum sadece benim için geçerli olmuş olabilir orasını bilemem ???  Şarkı aşağıda var dinleyin bakalım uçuruyor mu:P Gerçi çoğu kişi biliyor olabilir bu şarkıyı çünkü eski bir şarkı...Şöyle ki ;

          Sözlerini Necdet Rüştü Efe Tara'nın yazdığı, Necip Celal Andel tarafından bestelenen ilk Türk tangosudur. (Tango Turco). 1928 yılında bestelendikten sonra, ilk yorumu 1932'de dönemin ünlü seslerinden Seyyan Hanım tarafından plağa okunmuş ve o zamandan beri çok sevilen tangolar arasındaki yerini korumuştur. Eser ayrıca, İncesaz'ın 2005 Kasım ayında çıkardığı dördüncü albümüne adını vermiştir ve bu albümün ilk parçasıdır.(Kaynak wikipedia)



MAZİ KALBİMDE BİR YARADIR





        Bi de şöyle bir şey var bu şarkıyı dinlemeye başladığımdan beri acayip bir tango sevdalısı oldum..Tango öğrenmek istiyorum ve sanırım bu konu hakkında ciddi ciddi düşünmeye başladım…Üstüne bir de Jenifır Lopet’le Riçhard Girrr’in müthiş dansını bir kere daha izleyince daha da bir arttı tango sevdammm....Ama bir sorun var malesef partnerim yok...Şöyyyle Antonio Banderas gibi bir partnerim olsa fena mı olurdu canımmm :))


 Shall We Dance ? Filminden Jennifer Lopez ve Richard Gere dans

La revancha del tango - Richard Gere si Jennifer Lopez (Tango Scene by Flori de Luis) from PR Management on Vimeo.



                                        Tutkunun dansı tango





2 yorum:

gh dedi ki...

Arkadaşlar eğer gerçekten latin dansları öğrenmek istiyorsanız şu adrese www.latindansogren.blogspot.com bir bakmanızı öneririm. Eğitimleri evde uygulayıp öğrenmemizi sağlıyor.
Zamanı olmayanlar için çok iyi bence. Fiyatıda nerdeyse bedava gibi eğitimlere göre, zaten gerçekten latin dansı yapmak isteyenler için bu fiyat hiç birşey.
Neyse bi bakın derim kolay gelsin ...

dünyayı seviyorum dedi ki...

Teşekkürler bilgi için..